business
 

Петрол АД планира допълнително да увеличи продажбите както на петролни, така и на други продукти, посредством инвестиране в модернизация на своите бензиностанции, включващо подновяване и разширяване на общата търговска площ. Компанията ще инвестира прогресивно нарастващи средства за по-нататъшно развитието на марката Петрол, както чрез по-интензивна реклама и създаване на продукти и услуги с марката Петрол, така и чрез разгръщане на програмата за клиентска лоялност.

През 2005 година Петрол АД стартира тригодишна програма за извършване на инвестици в мрежата за продажби на дребно през периода 2006 - 2008 година. Инвестицията възлиза на 76 млн. лв. (39 млн. евро) и обхваща модернизация на 81 обекта, монтиране на 20 модула за газ пропан бутан (LPG) и 30 модула за газ метан (CNG), изграждане на 13 нови бензиностанции, поставяне на 154 системи за улавяне на вредните изпарения (VRS), подмяна на подземната инфраструктура и резервоарите на 60 бензиностанции и разширяване на общата търговска площ на мрежата с 86 нови мини маркети и магазини.



Diesel Green Force Diesel Pro Force 96 Extra Force Gas Blue Force

Използвате стар браузър

Моля преминете към FireFox,Opera, Safari или Internet Explorer 7+