Устройството приема кредитни/дебитни карти, Транскарт и ваучери
за ресто като начини за разплащане. Минималната сума за зареждане е 5.00 лв.
При успешно предплащане, на екрана ще Ви бъде изведено потвърждение, че може да стартирате зареждане на избраната от Вас колонка в определения на екрана времеви интервал.
Ако зареждането не стартира в определения на екрана интервал от време, пълната сума ще ви бъде възстановена под формата на ресто, според начина на предплащане.
Ако желаете да получите фактура, при въвеждането на сума/литри за зареждане трябва да изискате такава с бутон Фактура. Въведете данните на фирмата — Булстат или ЕГН и потвърдете въведените на екрана данни.
Ако пропуснете да изискате фактура преди плащане на заявената от вас сума, такава не може да бъде издадена в последствие от терминала за самообслужване.
Фактурата е част от фискалния бон, който се издава след края на зареждането.
След успешно приключване на зареждането, в интервал от 10-15 секунди терминалът ще разпечата фискален бон.
Фискалният бон може да съдържа данни по фактура или ваучер Петрол.
При предплащане с банкова карта или Транскарт, ресто от незаредената/надплатената сума се възстановява автоматично по картата. Срокът за възстановяване зависи от издателя на картата.
При предплащане с ваучер, ресто от незаредената/надплатената сума се възстановява под формата на нов ваучер.
Ако разполагате с ваучер(и) Петрол, може да натиснете бутон Ваучер при избора за начин на плащане.
Може да сканирате един или повече ваучери.
След сканиране на ваучер(и), в екрана за потвърждение на сума може да промените желаната от Вас сума/литри и да доплатите единствено в брой.
Ваучерите за ресто могат да се използват във всички бензиностанции собственост на Петрол АД.
Сумата от ваучерите за ресто може да бъде изплатена във бензиностанциите с присъствие на персонал, собственост на Петрол АД.
Пълната информация за„Ваучер Петрол“ може да намерите на: www.petroI.bg/vouchers
По желание може да използвате клубна карта „Грифон“ или мобилното ни приложение „Petrol Club Griffon”. Като начислената фиксирана отстъпка ще бъде добавена към предплатената сума за зареждане.
Give us a call or drop by anytime, we endeavour to answer all enquiries within 24 hours on business days.